Mensen met je product verbinden, dat vinden wij belangrijk. Hoe maak je van een merk een online beleving? Sluban is alternatief merk bouwstenen met vele originele bouwsets. Cream heeft voor Sluban zowel de website voor het merk als de webwinkel gerealiseerd. Tijdens deze sessie nemen we je mee in het proces vanaf de start tot nu. Er wordt verteld hoe dit Dutch Interactive Award genomineerde project tot stand is gekomen, welke uitdagingen en valkuilen we tegen zijn gekomen en hoe we zijn omgegaan met de verschillende verkoopkanalen. Kortom, een praktijk gerichte sessie boordevol concrete tips en inspiratie.
Johan Verzendaal is Allround Marketeer bij Sluban Europe. Sluban is een nieuw merk bouwstenen dat past op andere bekende merken. Sinds 2008 is Sluban Europe de importeur van dit speelgoedmerk en na een flinke expansie zijn er in Nederland al ruim 100 verkooppunten. In 2011 werd een start gemaakt met de online strategie in samenwerking met internetbureau Cream.
Danny Verkade is Algemeen Directeur van internetbureau Cream. Een digitaal bureau dat gespecialiseerd is in web & e-commerce. Cream heeft alle expertise in huis om als full-service dienstverlener oplossingen te bieden voor ontwikkeling, design, online conversie, marketing, webbouw, hosting en onderhoud voor een breed scala aan Nederlandse en internationale klanten.
Danny heeft ruim 10 jaar ervaring op het gebied van internet, e-commerce en online marketing. Na zijn studie Vormgeving, Ontwerp en Interactie aan de Haagse Hogeschool heeft hij zich tijdens zijn carrière bij ISM volledig gericht op webontwikkeling. In 2006 richtte hij internetbureau MBWP op. MBWP heeft na een herpositionering richting webshops in 2010 haar naam gewijzigd naar Cream.
Ga gratis naar de webwinkel vakdagen 2013 en kom gezellig langs bij Cream op stand A42!